ثبت نام دوره کوتاه مدت

ثبت نام دوره های کوتاه مدت توسط سایت یودکسی انجام می شود. کلیه علاقمندان و دانشجویان خواهان شرکت در دوره های کوتاه مدت با انتخاب رشته مورد نظر خود و مرکز آموزشی مورد نظر می توانند در به سایت udxy.org مراجعه نمایند و پس از پرداخت هزینه ثبت نام، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند. 

هر ساله مرکز آموزش های کوتاه مدت کشور، جهت ثبت نام دوره های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی لیست دوره های خود را اعلام می نماید که برای گروه های علوم انسانی ، علوم کامپیوتر ، علوم پزشکی ، زبان‌ های خارجی و هنر هر  ساله اعلام می گردد. لازم است بدانید که دوره های تربیت معلم نیاز مند به مدرک دیپلم می باشد. یعنی دانشجویان باید برای دوره های سایر گروه ها مدرک دیپلم داشته باشند و برای دوره های تربیت معلم نیاز به مدرک فوق دیپلم می باشد.

زمان ثبت نام دوره های کوتاه مدت

دوره های کوتاه مدت یکی از دوره هایی می باشد که با هدف استخدام در ارگان های دولتی یا غیر دولتی و همچنین برای مهاجرت به خارج کشور با مدرک بین المللی انجام می شود، در مراکز کوتاه مدتی که در شهر شما وجود دارد انجام می شود یا به صورت انلاین می باشد. بنابراین علاقه مندانی که می خواهند در این دوره های کوتاه مدت ثبت نام نمایند، می بایست از لیست دوره های مربوط به هر رشته آگاهی یافته و در کلاس مورد علاقه خود ثبت نام نمایند..

نحوه ثبت نام دوره های کوتاه مدت

دانشجویان می بایست مدارک ثبت نام مرکز آموزش های تخصصی را آماده کرده و سپس نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. همان طور که اشاره کردیم، ثبت نام دوره های کوتاه مدت به صورت اینترنتی از طریق وب سایت udxy.org و به صورت حضوری  انجام می شود. متقاضیان توجه داشته باشند که جهت شرکت در دوره های کوتاه مدت مدرک دیپلم خود را ارائه نمایند.

مدارم لازم برای ثبت نام دوره کوتاه مدت

متقاضیان شرکت در دوره های سراسری می بایست مدارکی که نیاز است را جمع آوری نمایند که در هنگام ثبت نام دچار سردرگمی نشوند که مدارک شامل موارد زیر می باشد.

همچنین بعد از خواندن این مقاله سوالی داشتید می توانید از طریق پیشتیبانی رایگان  یودکسی سوال خود رو با ما در میان بگذارید .

سوالات متداول

✔️ثبت نام دوره های کوتاه مدت چه زمانی شروع می شود؟

✔️دوره های کوتاه مدت در هر زمانی ثبت انجام می شود تا کلاس ها به حد نصاب برسند.

✔️لیست دوره های کوتاه مدت از چه طریقی اعلام می شوند؟

لیست دوره های کوتاه مدت از طریق وب سایت یودکسی اعلام می گردد و ثبت نام از طریق یودکسی قابل انجام است.

✔️کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شود یا حضوری؟

✔️کلاس های کوتاه مدت هم به صورت انلاین و هم صورت حضوری قابل شرکت هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا