ثبت نام علمی کاربردی همیاری شهرداری مشهد 1401

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شهرداری مشهد 1401 دو بار در سال در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام می نمایند. دانشجویانی که قصد ثبت نام حتمی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری مشهد را دارند پس از مشاهده لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شهرداری مشهد که در سال ۱۴۰۱ ارائه شده است مشاهده نمایند و سپس نسبت به ثبت نام خود در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری مشهد در همین مقاله اقدام کنند تا به صورت رایگان در مراحل ثبت نام این دانشگاه شما را راهنمایی کنیم.

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می توانند در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند. مدرک ارائه شده به فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر می گردد و کاملا معتبر می باشد.

دانش آموختگان این دانشگاه با گذراندن دوره های آموزشی و فراگیری مهارت های لازم در حین دوره تحصیل می توانند وارد بازار کار مرتبط با رشته خود شوند. مسئولیت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد که معمولا دو مرتبه و در دو نیمسال تحصیلی مهر ماه و بهمن ماه، فرآیند نام نویسی را اجرا می کند.

 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شهرداری مشهد 1401

سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری پذیرش بدون کنکور رشته های دانشگاه علمی کاربردی وظیفه اعلام جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه را بر عهده دارند.

معمولا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی ورودی مهر ماه در اواخر مرداد و یا اوایل شهریور ماه انجام می شود و زمان ثبت نام ورودی بهمن ماه از آذر همان سال آغاز می گردد.

زمان ثبت نام نیمسال اول مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته رشته های بدون کنکور این دانشگاه از تاریخ 31 خرداد ماه آغاز شده و تا 14 تیر ماه 1401 ادامه خواهد داشت. علاقه مندان واجد شرایط می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org فرآیند نام نویسی خود را به انجام برسانند.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شهرداری مشهد در مقطع کارشناسی نیز همزمان با آغاز فرآیند نام نویسی بدون کنکور در سایت سنجش آغاز می شود. برای مشاهده ظرفیت و رشته های این دانشگاه می بایست پس از مراجعه به سایت سنجش دانشگاه علمی کاربردی به مطالعه دفترچه راهنمای بدون کنکور سراسری پرداخت.

 

افرادی که خواستار ثبت نام در  این دانشگاه هستند برای اطلاع از جزئیات دقیق زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد ۱۴۰۱ می توانند اطلاعات تماس خود را ثبت  کرده و از نحوه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری مشهد آگاه بشوند

افرادی که خواستار ثبت نام در  این دانشگاه هستند برای اطلاع از جزئیات دقیق زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد ۱۴۰۱ می توانند اطلاعات تماس خود را ثبت  کرده و از نحوه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری مشهد آگاه بشوند.

حتما بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری مشهد 1401

لیست رشته های کاردانی تمامی دانشگاه ها علمی کاربردی مشهد با هم متفاوت است و امکان دارد با توجه به نیاز متقاضیان، امکانات دانشگاه و رشته های آن متفاوت نسبت به سایر دانشگاه های علمی کاربردی باشد. همچنین داوطلبان خواهان تحصیل در رشته های دانشگاه علمی کاربردی شهرداری مشهد ۱۴۰۱ باید پیش از اقدام به ثبت نام نخست رشته های ارائه شده این دانشگاه را بررسی کنند.

این گروه از متقاضیان در صورت پیدا کردن رشته و محل مورد نظر در میان لیست رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری مشهد ۱۴۰۱ می توانند مکان مورد نیاز نسبت به درخواست خود را برای نام نویسی اقدام کنند. در بخش بعدی لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد را می توانید بررسی نمایید و با توجه به نیاز رشته مورد نظر را خود را در فرم انتخاب نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

ممکن است هر ساله قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به دلیل اصلاحیه سازمان سنجش یا تصمیمات اتخاذ شده از سوی دانشگاه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد تغییر کند. متقاضیان می توانند از طریق مطالعه دفترچه ثبت نام هر دوره لیست رشته های ارائه شده در ان دوره را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد 1401

دانشگاه های علمی کاربردی هر ساله علاوه بر مقطع کاردانی برای مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز بصورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند. متقاضیان انتخاب رشته و پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد مقطع کارشناسی باید نخست از رشته های ارائه شده این دوره این دانشگاه مطلع شوند.

داوطلبان پس از اطمینان از وجود رشته مورد نظر خود در این دانشگاه می توانند برای ثبت نام و تکمیل مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنند. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد ارائه شده است .

حتما بخوانید: اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد 1401

داوطلبان علاقه مند به ثبت نام در رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی یا کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد ۱۴۰۱ لازم است که تمامی شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده از سوی سازمان سنجش را دارا باشند تا موفق به پذیرش نهایی در رشته محل انتخابی شوند.

در ادامه مهم ترین شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد 1401 به تفکیک شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ثبت نام کاردانی و کارشناسی ارائه شده است.

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد 1401

  • اعتقاد داشتن به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی اسلامی ایران
  • عدم دشمنی و کینه توزی با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • الزام به انجام احکام عملی دین اسلام
  • متناسب بودن وضعیت جسمانی داوطلب با رشته انتخابی
  • عدم شهرت به انجام کارهای غیراخلاقی در طی دوران شغلی و تحصیلی
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد 1401

  • پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم
  • دارا بودن یکی از مدارک دیپلم نظام جدید 3-3-6، دیپلم نظام سالی واحدی/ ترمی واحدی، دیپلم نظام قدیم چار ساله در رشته های نظری، کاردانش و یا فنی و حرفه ای

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد 1401

 

  • دارا بودن یکی از مدارک کاردانی پیوسته و یا کاردانی ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت

سوالات متداول

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد به چه صورتی انجام می شود؟

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همیاری شهرداری های مشهد معمولا در هر ورودی مهر و بهمن ماه به صورت اینترنتی برگزار می شود.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401 در نیمسال اول و دوم چگونه انجام می شود؟

نام نویسی مهر ماه و بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری مشهد به صورت اینترنتی از طریق سایت sanjesh.org صورت می گیرد.

ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی شهرداری مشهد 1401 چه زمانی انجام می شود؟

نام نویسی از تاریخ اواخر خرداد ماه آغاز شده و تا اواسط تیر ماه ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا